دلم...


دل نوشته های زیبا

 دلــــم بالــکنی می خواهـــد رو به شهـــر

 

و کمی بـاد خنکــــ و تاریکـــــی

 

یکــــ فنجان بــزرگــــ قهوه

 

یکـــ جرعه تــــــــو

 

یکــــ جرعه من

 

و سـکوتـــی که در آن دو نگـــاه گـــره خـــورده باشـــد

 

بی کلام

 

می‌دانی...!؟

 

دلــــم یک "من" می خواهــد بـــرای تـــــــو...

 

و یک "تــــــــو" تـــا ابــــد بــرای من ...



نظرات شما عزیزان:

هانیه
ساعت12:20---19 ارديبهشت 1392
همه ی وبت خوندم خیلی عالی بود.به منم سربزن اگه دوس داشتی بیاتبادل لینک کنیم
پاسخ:باشه من موافقم من تو رو لینک میکنم تو هم منو لینک کن


تنهاترین تنها
ساعت19:10---16 ارديبهشت 1392
با سلام به اقا مرتضی وب خوشملی داری با تبادل موافقی؟
پاسخ:من موافقم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در دو شنبه 16 ارديبهشت 1392برچسب:,ساعت 18:27 توسط مرتضی| |


Power By: LoxBlog.Com